paulinaknutsson.blogg.se

Ultraljud

Publicerad 2017-04-06 14:03:23 i Allmänt,

Äntligen var dagen kommen! Igår var vi på ultraljud och det var fantastiskt! Allting såg jättebra ut och det var så häftigt att se vårt barn! Hen rullade runt, drack fostervatten, sög på tummen och gapade. Så coolt att se, men så svårt att fatta att den lilla varelsen faktiskt bor inne i min mage. 


Jag skrev ju efter senaste ultraljudet att vi blev bakåtflyttade en vecka ungefär och datumet vi fick nu blev alltså 7 september, vilket är precis som jag räknat efter sen sist, så alla mina appar stämde redan! Däremot, eftersom att vi var lite tidiga nu då så ska vi få komma på ett nytt ultraljud om två veckor! Så roligt, värsta bonusen! Hon sa att de vill mäta från den veckan så vi kanske till och med får ännu ett nytt datum, vi får se!

Vi är iallafall superglada över att ha en frisk bebis därinne ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela