paulinaknutsson.blogg.se

Vecka 21

Publicerad 2017-04-27 22:35:08 i Allmänt,

Hejhej!


Idag är det torsdag och sista dagen på vecka 21. Går alltså in i vecka 22 imorgon. Det känns som att tiden kommer börja springa iväg nu efter att ha gått så långsamt fram till nu. 

Vi har iallafall en livlig liten i magen. Jag känner rörelser och sparkar varje dag och ofta! Men såklart ingenting när Erik ska titta och känna eller när jag försöker filma. 

Det börjar verkligen synas nu också vilket jag bara tycker är jättekul, dock börjar jag redan känna mig stor och otymplig och börjar få ont i ryggen vilket är mindre roligt. Men förutom det så mår jag strålande!

Här ser man stor skillnad. Första bilden är tagen för tre veckor sedan, alltså 18+6 och andra idag (21+6).


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela