paulinaknutsson.blogg.se

Penny Jessica Johansson

Publicerad 2017-08-25 23:29:34 i Allmänt,

Vår underbara dotter blev ingen septemberbebis. Hon hade bråttom ut och föddes klockan 01.07 den 22 augusti. Och hon är helt perfekt. 


Jag har ju inte skrivit på några veckor så det finns en del att skriva om, till exempel en förlossningsberättelse och så tänkte jag ett inlägg om den sista tiden som gravid. 

Men just nu blir det fredagsmys för mig och Penny på BB då hon ligger inlagd för ljusbehandling mot gulsot. Vi kommer få vara här hela dagen imorgon också och förhoppningsvis få åka hem på söndag. Väldigt tråkigt och extra jobbigt att inte pappa får vara här med oss under natten. 

Så imorgon ska jag be Erik ta med journalen från förlossningen så att jag kan ta hjälp av den för att skriva en ordentlig förlossningsberättelse medan jag ändå ska vara här på sjukhuset och ha tråkigt. 

Här är den vackraste skapelsen jag någonsin skådat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela