paulinaknutsson.blogg.se

Vecka 31

Publicerad 2017-07-02 18:06:32 i Allmänt,

Idag är det söndag och i fredags gick vi in i vecka 31! Hmm, har jag något nytt att berätta? 


Sommaren är äntligen här på riktigt. Det har varit många fina dagar nu och jag har kunnat sola och bada så jag har fått lite färg också. Har till och med kunnat sola ryggen då jag ena dagen var på stranden och kunde gräva ett hål i sanden för magen, och har även upptäckt att amningskudden jag köpte funkar så bra att lägga magen i! Underbart för mig som älskar att ligga på mage och sola! 

Annars har jag väl inte så mycket att berätta. Jag försöker att njuta av ledigheten trots ryggvärken. Har som projekt att storstäda hela stugan innan bebisen kommer så jag tar en liten del i taget. Har rensat och rengjort köksskåpet och en rad med lådor och rensat ur, frostat av och rengjort frysen. Jag älskar ju att organisera och när smutsigt blir rent, det svåra är bara att ta tag i det och börja. Men en sak som har funkat för mig nu är att inte sätta för mycket press på mig själv, så istället för att jag tänker att idag ska jag rengöra hela köket, så tänker jag bara "idag ska jag göra ren den lådan", så känner jag mig ändå nöjd sen fast jag kanske inte gjort så mycket egentligen. På grund av ryggen klarar jag inte så mycket på en gång heller så det här blir bättre. Det känns dessutom som att jag då också är noggrannare pga att det blir ett mindre område att rengöra/ organisera. 

End of rant. Gud vad tråkigt detta måste vara att läsa, haha. 

Här är iallafall senaste magbilden, den tog jag i vecka 29 (28+5).
Nu är jag dock i vecka 31 (30+2)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela