paulinaknutsson.blogg.se

Vecka 33 och Baby Shower

Publicerad 2017-07-17 19:59:57 i Allmänt,

Igår blev jag överraskad med en baby shower. Jag råkade få det avslöjat för mig att det skulle vara igår så det visste jag, men jag visste inte vart och vilka som skulle vara där eller något. Så lite överraskad fick jag bli iallafall! Och största överraskningen blev faktiskt att Vera var där! Vi hade nämligen pratat om denna helg och att hon kanske skulle komma upp (hon bor i Stockholm) men hon sa att det inte blev så så när jag fick veta att det skulle vara igår så var jag helt säker på att Vera inte skulle komma. Så det var verkligen jätteroligt och jag blev så glad.


Så det jag fick veta var att jag skulle vara "lite rockig" och Erik sa att jag skulle iväg vid 19.30 ungefär. Och vid 18 så sa han att vi skulle gå upp till spel/festlokalen och repa till ett bröllop vi ska spela på. Men när vi kom upp där så var ju tjejerna där med ballonger och hade dukat upp lite snacks och så! Så gulliga som hade gjort allt med rocktema också då jag inte är så mycket för "gullegull", haha! Så det var svarta ballonger, alla var klädda i svart och jag fick en blöjtårta med svarta band runt som Linda hade gjort. 

Vi lekte lite lekar och jag fick även en liten bok där alla fick skriva en liten hälsning samt gissa på kön, datum, vikt och längd på bebis. 

En supermysig kväll helt enkelt! 

Idag är inte en lika bra dag. Har varit jätteslö och nedstämd hela dagen och min rygg blir bara värre för varje dag som går... Är verkligen less på att ha ont hela tiden och undrar hur jag ska stå ut med detta i 7-9 veckor till.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-08-04 17:37:25

Haha, fick du gissa bajset? 😁

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-08-04 17:38:04

/Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela