paulinaknutsson.blogg.se

Vecka 34

Publicerad 2017-07-27 18:43:41 i Allmänt,

Idag är sista dagen på vecka 34 och det blev ett besök till förlossningen tidigare pga minskade fosterrörelser. Men som tur var såg det bra ut, hjärtat slog så fint så. Jag tror att lillen har vänt sig med ryggen utåt och sparkar inåt så det är därför de inte känns. Men orolig blev jag. 


Nu börjar tiden gå sakta igen. Alltså det känns som att veckorna går fort men ändå som att det inte blir kortare tid kvar, haha. Jag har så himla tråkigt och kan inte göra så mycket eftersom att jag har så ont i ryggen. Och någon sommar känns det inte som att det är heller. Det är hyffsat varmt men sällan riktigt fina, soliga dagar. 

Men jag försöker tänka positivt med att det är endast EN hel månad kvar och det är augusti, sommaren brukar kika fram ordentligt då. Sen är det September och då är det bebismånad?? Om hen inte tom tittar ut tidigt och kommer i Augusti ändå? 

Magen först vecka 32 och sedan vecka 34. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-08-04 17:41:21

Det ser ut som magen sjunkit rejält på två veckor 😘😘 /Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela