paulinaknutsson.blogg.se

Vecka 27

Publicerad 2017-06-04 09:30:33 i Allmänt,

Vi är nu nere på tvåsiffrigt! 95 dagar kvar till BF idag. 


Väldigt mycket blandade känslor just nu. Jag är sjukskriven för min rygg och kommer antagligen att vara fram tills jag får graviditetspenning. Även fast det är skönt att vara "ledig" så hade jag ju väldigt gärna jobbat så länge som möjligt innan. Jag känner mig redan så tung och otymplig så jag börjar bli nervös över hur stor jag kommer att bli. 

Nytt är väl att bebisen hickar väldigt mycket! Och såklart är det dansparty varje dag i magen. 

Idag åker iallafall jag, Filippa och hennes kompis till stugan och mamma och Jörgen och imorgon ska vi se Veronica Maggio på Skuleberget! Det ska bli så kul, och alltid skönt att åka till stugan några dagar och bara koppla av. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela