paulinaknutsson.blogg.se

Vecka 28

Publicerad 2017-06-12 11:09:07 i Allmänt,

Uppdateringsdags! Eller ja, det finns inte så mycket att uppdatera om men vi har ju gått in i en ny vecka iallafall. 


Stugan och Maggio var riktigt bra! Jag, Filippa och Bella åkte till Sundsvall igen på tisdagen och åt på Taste of India på kvällen med Erik. Det var mysigt och fint väder hade vi. Sen på onsdagen var det också fint och jag, Filippa och Bella gick på stan en sväng innan de åkte hem till Enköping. I helgen har jag bara slappat, igår hade vi dock några kompisar här och grillade, det var mysigt! 

Det märks verkligen att bebis börjar bli större och starkare. Hela magen rör sig när hen snurrar omkring därinne och några sparkar har till och med gjort lite ont! Och som jag skrev förra veckan så hickas det himla mycket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela