paulinaknutsson.blogg.se

Date night

Publicerad 2017-03-21 09:21:01 i Allmänt,

(Detta inlägg kommer upp lite sent, skrevs söndag den 19. Av någon anledning kan jag inte ladda upp bilder.)


Denna helg är jag ledig och i fredags blev det tacomys med tjejerna, väldigt trevligt och nu har ju faktiskt min kompis Alva gått ut med att hon också är gravid! Så himla roligt, jag har vetat om det i ett par veckor, hon är bara tre veckor efter mig så hon är alltså i vecka 13. Det är verkligen jättekul att ha egen kompis som är gravid samtidigt och så nära också! Hon har dessutom ett barn redan så det är ännu ett plus för då har jag någon att fråga om saker och som kan berätta om sina erfarenheter som gravid! 

Igår åkte jag och Erik på Birsta en sväng och det blev faktiskt ett par mammabyxor och två amningsbh:ar till mig. Mina tighta jeans är alldeles för obekväma nu eftersom att de är höga så de sitter så tight över magen, så de nya byxorna var så sköna. Och jag vet att det är väldigt tidigt att köpa amningsbh men det är mest också för att mina bröst har växt så jag behövde ändå större och då tänkte jag att det är lika bra att köpa det på en gång. 

Sen var vi och åt på Kung Loui som är en pizza/pasta restaurang vi inte hade provat innan, det var gott! Och efter det var vi på bio och såg nya Skönheten och Odjuret. 

Idag är vi ute i Västerro hos Eriks föräldrar och har grillat lite och eldat massa ris på vår tomt! Vi är ju numera tomtägare och ska snart börja bygga hus. Jag kanske ska ta ett helt eget inlägg och berätta mer om det någon gång framöver. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela