paulinaknutsson.blogg.se

Måndag

Publicerad 2017-03-13 10:31:07 i Allmänt,

Hejhej!


Sist jag skrev mådde jag inte så bra. Men från dagen efter det har jag mått jättebra! Känner mig mycket piggare, har mer energi och känner mig allmänt gladare, så himla skönt. Det har gått bra att jobba i helgen och idag är jag ledig. Jag tänkte se om jag får med mig Linda på Birsta, har lite grejer jag behöver köpa. Sedan jobbar jag tisdag-fredag och är ledig till helgen. 

Magen har börjat synas lite grann även när jag står upp nu, men inte alls jättetydligt utan mest om jag drar in magen så att man ser att det ändå är en liten kula kvar. Däremot syns den mer och mer på mornarna, här är dagens.

Vecka 15 (14+3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela