paulinaknutsson.blogg.se

Vecka 17

Publicerad 2017-03-24 21:19:21 i Allmänt,

Idag gick vi in i vecka 17! Tiden går så fort och nu är det bara 12 dagar kvar till RUL! Längtar så att jag spricker snart. Jag börjar dessutom tveka lite om ifall vi ska ta reda på könet eller inte. Jag har sagt hela tiden att jag inte vill veta men man är ju så jäkla nyfiken! Så vi får väl se om jag lyckas hålla mig... 


Något som är väldigt roligt och häftigt är iallafall att jag har börjat känna bebisen röra på sig. Jag har känt två gånger utanpå när jag haft handen på, som en liten puff bara, men annars känner jag ganska mycket också små rörelser, känns som att hen rullar runt och gör volter ibland! 

Och något mindre tråkigt är att jag tror att jag har börjat få foglossning. Det kände jag bara nu ikväll och googlade på det för att se om det kunde vara det och ja, det verkar stämma bra. Usch, hoppas det inte håller i sig och att det inte blir värre!

Bjuder på ett par bilder från förra helgen när jag och Erik var ute på restaurang eftersom att de inte gick att ladda upp sist jag skrev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela