paulinaknutsson.blogg.se

Vi växer..

Publicerad 2017-03-18 10:17:51 i Allmänt,

Hallå hallå!


Igår gick vi in i vecka 16! Känns som att tiden går jättefort och jättesakta på samma gång. Jag längtar bara så mycket till RUL! 

Jag mår iallafall jättebra. Jag är fortfarande trött ganska tidigt, orkar inte vara uppe så sent och så, men har mer energi under dagarna och har mycket bättre aptit och känner mig bara allmänt glad! Och magen växer. Det syns fortfarande inte så mycket när jag står upp, men när jag ligger ner, speciellt på mornarna, då tittar lillen fram! Och kulan jag har nu denna morgon, jisses! Synd att det är så svårt att få med precis min synvinkel på bild då den är ännu större, men det syns ändå.

Magen i vecka 16 (15+1)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela