paulinaknutsson.blogg.se

Vecka 24

Publicerad 2017-05-15 09:27:41 i Allmänt,

Nu går tiden fort!


Senaste nytt är att jag har blivit sjukskriven tillfälligt för min rygg. Har ont hela tiden, antagligen pga överbelastning då jag inte varit så försiktig på jobbet med att lyfta osv. Så det suger faktiskt. Sjukt jobbigt att knappt kunna göra något för att jag får ont om jag bara står eller sitter för länge. Och därför också sjukt långtråkigt att bara ligga hemma och kolla på tv.

Men om man ska försöka se saker positivt så mår jag kanon bortsett från ryggen! Är inte överdrivet trött och mår inte illa. 

I magen är det full fart varje dag nu, vilket är så roligt. Att märka också att sparkarna och rörelserna blir större och starkare för varje dag är så häftigt! Och veckorna går förbi så snabbt! Är redan i vecka 24, det är alltså bara 16 veckor kvar till BF?! Tre och en halv månad! 

Vi längtar så mycket efter dig vårt lilla karate kid ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela